Let op!

De optie Automatische verlenging is standaard ingeschakeld bij aankoop om de veiligheid van het apparaat niet in gevaar te brengen. Tegelijkertijd is het een wijdverbreide optie in de antivirusindustrie en is het geĆÆmplementeerd naar aanleiding van verzoeken van klanten.

We begrijpen dat sommige gebruikers niet willen dat deze optie actief is, en daarom bieden we onze klanten veel manieren om deze uit te schakelen (tijdens het aankoopproces of na geautomatiseerde meldingen, of door op elk gewenst moment contact op te nemen met het ondersteuningsteam).

We proberen ook maximale transparantie over het automatische verlengingsproces te garanderen, zowel via de informatie die beschikbaar is op het moment van aankoop als via meerdere e-mailmeldingen voordat de verlenging wordt uitgevoerd. Het is altijd de beslissing van de klant of hij de automatische verlenging aan of uit wil laten staan. Als de klant echter binnen een jaar na de eerste aankoop het abonnement niet handmatig deactiveert of geen contact met ons opneemt om het uit te schakelen, kan redelijkerwijs worden aangenomen dat de klant akkoord gaat met de automatische verlenging.

Wat het prijsverschil betreft, heeft elk Bitdefender-product een standaardprijslijst. Afhankelijk van de verschillende campagnes of verkoopmiddelen kunnen kortingen van toepassing zijn, maar de initiƫle catalogusprijs verandert niet. Aanbiedingen die online of via andere verkoopkanalen beschikbaar zijn, zijn naar hun aard tijdelijk en kunnen in sommige gevallen ook onderworpen zijn aan specifieke voorwaarden. Daarom is een automatische match niet mogelijk. Het automatische verlengingsproces werkt op basis van een vaste referentieprijs, namelijk de volledige prijs van het product.

Neem contact op met ons ondersteuningsteam via de chat-, telefoon- of e-mailoptie hier: https://www.bitdefender.com/consumer/support/help/ om verdere hulp te bieden met betrekking tot de automatische verlenging.

Vragen of problemen

Het kan natuurlijk voorkomen dat je vragen hebt over je aankoop, aangezien wij de pakketten aanbieden raden we je bij vragen toch aan om direct de fabrikant te raadplegen, zij weten er immers het meeste van. Je kan dit op een aantal manieren doen.

Je kunt inloggen op je bitdefender central, je kunt een email sturen of de website bezoeken.